Reklama mířená na cyklisty

Marmel
</div>
<p>Mezi turisty existuje jedna cílová skupina, na kterou se reklamy a poutače moc nezaměřují. Proto je na čase to změnit. Jedná se o cyklistickou turistiku. Kolem běžných poutačů jednoduše projedou, reklam na billboardech si nevšímají. Jak tedy upoutat jejich pozornost?</p>
<h2>
	I cyklista občas zastaví</h2>
<p>Ve chvíli, kdy si chce cyklista odpočinout, zastaví. A k tomu hledá vhodné místo a hlavně způsob, jak si bezpečně odložit své kolo, aniž by se poškodilo nebo překáželo v cestě ostatním turistům. A držet jej také nechtějí, to není odpočinek. Spojte potřebné s užitečným. Připravte jim na jejich oblíbených zastávkách                                                     <a href=stojany na kola a na něj si vylepte svou reklamu. Docílíte tím toho, že každý cyklista, který tam zastaví, přečte si právě onu reklamu.

Ovoce ve skleni
</div>


            <div class=
Reklama mířená na cyklisty
3.5 (70%)2
250x250ekopleny-1515522297.jpg