Reklama mířená na cyklisty

970x250-erotickepradlo1-1429533360.jpg

Mezi turisty existuje jedna cílová skupina, na kterou se reklamy a poutače moc nezaměřují. Proto je na čase to změnit. Jedná se o cyklistickou turistiku. Kolem běžných poutačů jednoduše projedou, reklam na billboardech si nevšímají. Jak tedy upoutat jejich pozornost?

I cyklista občas zastaví

Ve chvíli, kdy si chce cyklista odpočinout, zastaví. A k tomu hledá vhodné místo a hlavně způsob, jak si bezpečně odložit své kolo, aniž by se poškodilo nebo překáželo v cestě ostatním turistům. A držet jej také nechtějí, to není odpočinek. Spojte potřebné s užitečným. Připravte jim na jejich oblíbených zastávkách stojany na kola a na něj si vylepte svou reklamu. Docílíte tím toho, že každý cyklista, který tam zastaví, přečte si právě onu reklamu.

Reklama mířená na cyklisty
Ohodnoťte příspěvek